FRAMTIDEN?



Skulle egetligen till skolan idag men känner mig bara hängig och har verkligen tappat all lust när det kommer till skola över huvudtaget! Har nog aldrig varit såhär skoltrött någonsin. Nu tar det flesta av mina vänner snart studenten även min pojkvän, vissa skall läsa vidare någonstans och många har börjat jobba och tjänat egna pengar och kommit igång.  Känner mig extremt efter, vilket inte är kul alls. Jag har ju ett helt år kvar i skolan. Och vad händer sen? det brukar jag ligga uppe på nätterna och tänka på. Vad händer sedan?

Har diskat och städat här hemma så det är rent och fint. Nu har jag glidit ner i soffan och skall ta tag i lite plugg hade jag tänkt. Kan jag bara få lite lust till det? nja. Menmen, riktigt härligt är det att solen tittat fram idag

Kommentarer
Postat av: Ditt hjärta

Min lilla skolkare! :)

2011-04-28 @ 14:09:18
Postat av: Fia

Det kommer lösa sig :) koncentrera dig på skolan sålänge, så kommer det lösa sig :) Puss

2011-04-29 @ 02:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0