Thank God it's Friday


Godmorgon på er som också redan är vakna!
Äntlligen, äntligen fredag idag. Vilket betyder helg som inte sitter helt fel nu. Idag är också våran stylist dag vilket jag har länngtat efter hela veckan nu när det har små kliat i fingrarna. Men idag så. Vet inte vad vi skall sminka idag men det kommer ni få se senare under dagen eftersom att kameran självklart är med!

Just nu sitter jag här hemma i soffan med en kopp te och bara tar det lugnt. Eftersom att vi skall sminka nu på morgonen så känns det lite onödigt att göra sig iordning hemma och sen när man kommit till skolan igen, så fredagar gillar jag för då har man en ursäkt till att inte behöva göra sig iordning. "nej men du vet det är fredag" ;)


Bild på mig från blogg måndag med themakeupartists

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0