Back to school

Godmorgon
Hittade en massa fint igår Evelina som vi var hos (visar det senare idag). Så vi blev kvar där i flera timmar medans hon pysslade ihop alla våra önskemål. Så duktig tjej måste jag säga. Sedan bar det av till donken för käk och sedan hem. Imorse var det som tur var inte så trögt att gå upp när klockan ringde, puh! Eftersom att jag varit i Säffle och tränat inför min uppkörning och teoriprov har jag inte varit i skolan än så det blir första dagen idag. Skall bli sjukt kul att träffa mina tjejer igen


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! :) dags för dagens blogg hos mig, så kika in och anmäl din fina blogg! Tävlingen avslutas sent ikväll och vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare! :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-mandag.html#comment

2011-08-29 @ 07:12:01
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0