Hands up

Har varit i Säffle sedan klockan 8 imorse och var hemma igen halv 5. Men fyfan vad härligt att klara uppkörningen! på tisdag ger vi oss på teoriprovet igen.Hade min första körning klockan 8 och uppkörningen var inte förens klockan 1. Så det har blivit en hel del fika, mat ochhandlande för mig och min lilla mamma som jag spenderat två dagar med nu. Köpte även en skyddsängel till Sandra som skall åka utomlands, vill ju inte att det händer bästa vännen något. Så slog in den så fint i selofan och smög ner den i hennes brevlåda och slängde sedan iväg ett sms och att hon borde kolla posten haha


Kommentarer
Postat av: Fia

Stort Grattis igen till att du klarade uppkörningen och önskar dig lycka till på tisdag när du skall göra teoriprovet :) Puss Puss

2011-09-01 @ 19:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0