Dont get it confused

Har precis blivit klar med stylistläxan tills imorgon och det känns som en lättnad. Har tagit mig ett bad och städat undan lite så nu skall jag krypa ner i min underbara säng och slå på en film

Ikväll har varit en sådan där tanke kväll, tycker oftast inte om när jag har sådana kvällar/dagar men har tänk på endel saker som tex:
Ta vara på de äkta och lägg din energi på de som faktiskt förtjänar den.
Att stänga in sina känslor för att vara rädd för att känna något är idioti. Vem vill leva utan att känna något?
Bara för att en människa tycker illa om dig gör inte alla det.
Misstag och hjärtesorg är absolut inte roligt när det väl utspelar sig. Men tänk egentligen hur fruktansvärt mycket man lär sig på det.
Alla kan ändra på sig. Detta har jag aldrig trott på förr men nu vet jag att man om man själv vill så går det.
Kärlek finns i många olika former.
Och visst jag som många andra har fått mitt hjärta krossat men vet ni vad, hellre ha älskat någon av hela sitt hjärta och upplevt sorrgen efter än att aldrig upplevt den sortens oslagbara kärlek.
Gränsen mellan kärlek och hat kan ibland vara hårfin.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0