I can't quit now, this can't be right

Maten var super god och jag har haft en så himla trevlig kväll. Kul att hitta på något ibland för just nu känns det som om jag lever på bussar och tåg när man håller på att pendla fram och tillbaks såhär och har ett hav av läxor så hinner man inte riktigt med allt som man skulle vilja ibland. Men denna kvällen har varit toppen.

Har i alla fall nyss fått lite skolarbeten iväg skickade och lite annat sånt. Däremot så krånglar allt med den förbaskade uppsatsen så vet inte riktigt hur den skall bli klar tills imorgon?  Menmen får väl försöka lösa det och sedan skall jag tvätta av mig sminket och krypa ner i sänge och kolla på VD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0