JULAFTON

Jag hade en underbar julafton igår måste jag säga. Vaknade upp hos mamma för att sedan äta julfrukost ihop, jättemysigt. Sedan fick nog alla vi lite bråttom med paket som skulle slås in och allt där till. Sedan hem till farmor och träffa allihop och äta en massa god mat och umgås. Men kvällen var som vanlig bäst hemma med familjen och öppna julklappar och en massa julmys

Fick dra mig upp tidigt idag för att hinna TanCana mig så att jag är brun och fin ikväll när jag skall ut med tjejerna. Men kan ju säga att det gick sådär, jösses vad svårt att göra på sig själv! Jaja senare blir det hem till mamma för att träffa alla dom och fira jul där idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0