Take the world that's at your fingertips, Don't waste time





Godmorgon!
Det var riktigt underbart med sovmorgon imorse eftersom att jag var så himla trött igår kväll. Nu blir det en god frukost! Idag blir det ner till skolan för att fixa med en hel del. Tänkte försöka handla lite julklappar idag med. Har några få kvar nu som jag vill få handlat till. Senare ikväll bär det nog av till Robin för en lugn och härlig kväll.

Testade föresten Ricinoljan igår kväll. Masserade in oljan i hårbotten och lät den sitta i några timmar. Självklart kan jag inte se resultat efter en användning ang längden men tog även oljan i de slita/frissiga topparna och lät det sitta i över natten. Jösses vilken skildnad! Håret känns inte alls så frissigt och torrt längre. Fick lite frågor på var man kunde köpa denna oljan. Jag köpte min olja i en hälsobutik i Trollhättan men annars går den även att beställa här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0