Who was trained for this?

Var inte alls sugen på att dra iväg till trollhättan idag. Ville bara ligga kvar i sängen och somna om och absolut inte gå ut i kylan. När jag väl står i hallen med jacka och skorna på så får jag ett sms från våran lärare att alla lektioner är inställda för att det skall vara lussefirande på skolan och att vi skulle ha slutat runt 11 tiden. Jag åker ju inte till trollhättan för lusse firande i någon timme och tillbaks till mellerud igen! Så något överlycklig kröp jag tillbaks ner i sängen och somnade om. Vaknade för en liten stund sedan och har har slagit in de flesta julklapparna och även städat lite här hemma. Nu väntar jag på sega Carro och sedan blir det en långpromenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0