HOME SWEET HOME

Fööörlåt för dålig uppdatering!
Har varit en vecka i Säffle nu på intensivkurs då jag håller på att försöka fixa mig ett körkort.
Hoppas att ni haft förståelse. Men är hemma nu över helgen och då kommer det att bloggas.
Nästan precis hemkommen, alla väskor och påsar står i hallen och jag vet inte riktigt vart jag skall börja, haha. Har varit en bra vecka och på stället jag bor så bor det underbara människor så har trivts riktigt bra.

Ikvällen blir nog lugn idag trots kanalyran eftersom att hjärnan gått på högvarv i en vecka nu. Så behöver bara koppla av känner jag. Så ikväll kommer Gabri hit och myser. Nej nu får det bli duschen för min del


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0