Don’t forget to remember

Smink hela morgonen och förmiddagen, skall bli så otroligt kul att få se resultaten av dessa två dagarna. Har ialf sovit i några timmar nu eftersom att jag trodde att huvudet skulle explodera. Men har nu upptäckt att jag har gått och blivit sjuk. Sjuk dagen innan midsommarafton? Ja jag lyckas ju med det mesta haha


Jag måste bara berätta detta. Vi stod här och skulle fylla på våra muggar och tjejen före oss varnar oss och säger hur vi skall göra för det blev kaffe överallt för henne. Och jag är efter henne och gör vad? Jo lyckas med samma sak då jag placerade muggen på helt fel ställe vilket resulterade i o'boy över allt, lyckat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0