Jag gav aldrig upp dig men du försvann


Godkväll
Vaknade upp hemma hos Nina imorse och hoppade upp ur sängen för att se om det var sol. Men min lilla älskling sov fortfarande så låg och funderade en stund för mig själv. Sen blev det ialf iväg för att köpa frukost och vidare för att sola. Lite färg fick vi allt idag trots att det var lite moln på himlen. Promenerade även en mil duktiga som vi är även idag. Men var så trötta förut så gick faktiskt och lade oss en stund. Nu har jag vaknat men Nina ligger fortfarande och sover sötnosen.


Kommentarer
Postat av: hanna

Jättefin blogg och rolig att läsa!

Kan inte du lägga upp vad du använder för sminkprodukter?

2011-06-08 @ 20:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0