Whatever happens, there will always be you


Klockan tre idag befann vi oss i Trollhättan för våran första smink och fotografering. Har varit en väligt kul dag och jag är så spänd över att få se det färdiga resultatet. Skall bli så kul!

Var hemma i Mellerud igen ca klockan nio och nästan sprang hem och dök ner i kylskåpet, haha! Sen har resten utav kvällen gått åt till att planera lite inför morgondagen och kollat film. Så har stängt in mig i lägenheten för mig själv för kände att jag behövde det ikväll. Nu börjar dock jag bli riktigt trött och imorgon blir det upp tidigt för den andra smink och fotograferingen, så blir de snart till att krypa ner i sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0