Svar:

varför går du och hon nina skilda vägar? är ni ovänner? :(

Svar: Att jag och Nina inte bloggar ihop länge beror absolut inte på att vi har blivit ovänner eller något sådant.
Jag och nina är fortfarande lika bra vänner som vi alltid har varit.
Men vi kände båda två att detta var rätt beslut.
Så att byta till var sin blogg var alltså ett gemensamt beslut.


kommer du bli blond igen, till sommaren? du passar bra i det, men oxå i mörkt, vilket utav det gillar du mest? :)

Svar: Vill börja med att säga tack:)
Ja jag har planer på att bli blond till sommaren igen, men jag får ta det när mitt hår klarar av detta vilket det inte gör för tillfället tyvärr.
Jag har alltid velat att ha mörktbrunt hår, tittade ofta förr på alla med mörkt hår och tyckte att det var så vackert.
Detta tycker jag fortfarande men jag känner själv att jag passar bäst i min naturliga hårfärg.
Vilket är blond.


Får man göra en header till dig? :)
hade vart snyggt om du fick bort "sofia ljungdahls" på headern också!

Svar: Så klart att man får.
Ja det kan nog säkert tänkas men ja tycker om det

Kommentarer
Postat av: Anonym

menade inte att ditt namn skulle bort utan koden du hade, men den har du tydligen tagit bort nu ändå :)

2011-03-23 @ 11:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0