I just wanna be happy


Sminket gick bra idag inför plåtningen trots att jag var så nervös inför detta. En riktigt kul dag måste jag säga!
Sedan hem och sen en liten stund senare knackar det på dörren då Amanda go som hon är kom med några saker jag köpt men glömt kvar på bussen haha. Så har bara haft en riktigt bra kväll och jag har äntligen målat min gamla stol och min "skohylla" som ni skall få se senare. Nu myser jag här hemma i lägenheten där jag krypt ner i soffan kollar bloggar, kollar på tv och hör hur regnet smattrar mot fönsterkarmen, riktigt mysigt! Nu skall jag kolla på ett avsnitt av Vampire diaries och kolla på mina snyggingar innan jag dejtar kudden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0