I will fight for us


Har varit en rolig dag på Esprit idag för vi har haft massor att göra och få ordning på så klockan tickade på rätt bra idag. Hemma igen efter en busstur från Vänersborg klockan sex. Nu skall jag försöka att ta tag i lite plugg och senare ikväll var det tänk att jag skulle träffa Micaela för att kolla på Greys. Om hon nu kommer ihåg lilla mig för glömmskare människor än oss två får man nog leta efter

Hej min lilla ängel, kom ihåg att du är min från klockan 21.00 till 22.00 ikväll


Kommentarer
Postat av: micaela nordwall

haha, vad du är goo!! :)

Men du, det är desperata vi ska kolla på idag, imorgon ska vi kolla på greys ;D -puss!

2011-05-10 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0