Mitt liv

Har tänk iprincip hela dagen på massa olika saker kring mitt liv. Går igenom en stor förändring just nu som kom plötligt. Känner att jag har svårt att hitta min plats någonstans. Gud det är mycket som snurrar runt där uppe. Jag vill bara vara jag och det kommer jag att vara vare sig folk vill eller inte. Menmen, har tänk mycket på många av oss som bloggar, vi hänger ut mycket av våra liv i våra bloggar. Jag hänger ut mycket av mitt liv här. Inte det mest personligaste och privata för det håller jag som sagt privat. Men ni får ändå följa med mig nära inpå mitt liv. Jag undrar om jag framstår i bloggen som jag faktiskt är i verkligheten? Jag undrar om för er som inte känner mig bra ändå förstår vilken typ av människa jag är? Kommer jag nog aldrig kunna få ett bra svar på, men lite funderingar kring allt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofia, alla gör vi fel och misstag. En del saker som man går igenom och gör i livet. Livet är till för att leva eller hur? Du lever ditt liv som ingen annan gör, var stolt över dig själv. Det finns inget facit att följa genom livets gång som säger åt dig vad som är rätt och fel. Du lär dig från dig själv. Få människor klarar det men du lyckas ju. Tänk på det saker du gör som är bra, Det fina du ger av dig själv. Glöm dina misstag och brister, analysera inte varför du gjorde så eller varför du gjorde det?. Glöm det som hänt och se fram imot de som ska ske! Kram på dig / din vän

2011-05-23 @ 17:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0