You will always be my hero


Varit i skolan hela dagen eftersom att vi har stylistbloggen på måndagar
. Och idag har vi då låtit fantasin gått loss och mublerat om och gjorde en strandbar i stylistsalen. Ja nså går det till när vi är igång, haha. Riktigt kul dag idag! Sedan jag kom hem har jag inte gjort ett skit som jag skall vara ärlig. Har ätit lite, städat lite och sånt småplock. Känner mig nästan som en liten hemmafru när jag springer runt här och pysslar. Kvällens planer är inte riktigt klara så får väl se vad det blir idag. Får höra med mina nära och kära vad dom skall hitta på. Är så sugen på att inviga min nya grill, så hoppas på bra väder i helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0