Don't hold your breath

Godmorgon på er som är nyvakna
Imorse blev jag äntligen klar med badrummet! Så nu är allt vitt och fräscht och inte någon konstig havsblå färg.
Jag är super nöjd och vill bara att allt skall torka ordentligt så att jag kan ställa iordning allt där inne. Men det får jag allt vänta med ett tag. Nu har jag precis käkat frukost och funderar på att ta mig ut till mamma och springa en sväng. Mycket härligare att springa ute på landsvägarna. Menmen får väl se hur det blir med det. Senare idag så drar jag och Gabri ner till överby där jag skall akutleta en klänning till lördagen och sedan skall jag träffa Micaela och kolla på greys anatomy.  Har någon utav er en sisa minuten lösning på vad jag kan klä ut mig till så hjälp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0