But no those days are gone my friend


Har varit vaken sedan klockan 8 imorse då jag verkligen inte kan sova ut på morgonen "dagen efter". Har målat och tagit bort lite möbler och så i köket så har hållt på fixat med det sen jag vaknade och nu är det klart :)  så sitter nu och äter frukost i köket. Det känns mycket större och så mycket ljusare, vilket jag älskar. Idag måste jag verkligen försöka ta tag i läxor för har ett ton av dem. Menmen först skall jag sitta och njuta lite av frukosten och kolla lite bloggar såhär på morgonen. Skall även hämta min kamera hos Carro senare för fick en del bilder från förfesten igår. Måste säga att det var en riktigt lyckad kväll

 


Kommentarer
Postat av: Em

Gud vilken söt mugg! Var e den ifrån? :)

2011-10-12 @ 14:59:41
URL: http://insidenout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0