Cause baby you don't know a thing about me

Har blivit dåligt med bloggning de senaste dagarna men har så otroligt mycket att göra i skolan så försöker fokusera så mycket jag kan på detta. Känns som om jag inte träffat mina tjejer på ett bra tag nu, men får bli lite såhär ibland för att man skall kunna hänga med, med alla uppsatser, redovisningar och läxor. Idag har det bara varit skola hela dagen så kom hem för en stund sedan. Ikväll hade jag tänk mig att ta ett bad och sätta mig här hemma i soffan och plugga som bara den. Men imorgon kommer mina hyresvärdar och skall fixa mitt handfat och lämna av färg till badrummet. Och har inte lust att behöva gå upp super tidigt och sedan sitta här hemma medans dom grejar här hemma. Så det blir nog så att jag åker hem till mamma ikväll igen. Väldigt mysigt det också. Nu skall jag sätta på en kopp te coh sätta miog ner med min 60tals uppsats som just nu känns jävla förvirrande haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0