hard-working women

Jag lyckades ta mig ner till tågstationen imorse även om det tog dubbelt så lång tid mot vad det brukar göra. Väl framme i skolan var mitt huvud inte okej alls. Men en macka, två festisar och någon timme senare så mådde jag helt okej. Idag har jag och Amanda jobbat på vårat uf hela dagen då vi fick ännu en ny ide. Så nu är det mycket på gång men hur kul som helst! Så idag har vi fixat med hemsidan till den ena iden vi tänker sätta i verk snart. Vi var sist kvar och satt och höll på att arbeta när rektorn ville låsa skolan och gå hem, inte alla dagar man blir utkastad från skolan för att man har varit kvar för länge haha!

Nu skall jag göra iordning lite fika hade jag tänk för snart kommer mamma lilla hit en sväng. Ikväll blir det väldigt, väldigt lugnt om jag skall orka med en utgång imorgon med



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0