I am who I am

Har precis varit och handlat sallad och är nu hemma igen för att plugga. Har psykologi prov imorgon och en himla massa andra läxorsom jag skjuvit undan lite allt för länge. Så kul att se gabri när hon flyttar in i sin lägenhet och man känner hur vuxen livet kryper allt mer och mer inpå. Det tycker jag faktiskt är jätte läskigt. Jag har ju som sagt ett år kvar i skolan men att nu se dom andra dra igång med jobb och de flesta av mina vänner och jag bor nu inte längre hemma. Jösses vad fort det går! Måste bara tipsa er om en blogg jag fastnat fullständigt för. Älskar att derar blogg är så "dom" och deras klädstil. Älskar människor som vågar klä sig och vågar vara sig själva. Så jag önskar att jag var lite mer när det kommer till kläder, herregud vad man kan stå på morgonen och tänka jo men detta var fint men den lilla tanken i bakhuvudet säger ändå " vad skall andra tycka". Har bestämt mig för att den lilla rösten skall bort nu, folk får tycka vad dom vill för det gör dom ändå redan. Verkligen så roligt när man börjar prata med folk och får nästan alltid höra "oj du var inte som jag trodde att du skulle vara, du är ju en så himla go tjej", jag måste se riktigt elak ut haha. Så ja, jag är jag! Kika in på deras blogg riktigt härlig, Killers.  Ne nu skall jag göra i ordning te och lite sallad och fortsätta med pluggandet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0