I wasn't there to catch the fall

Jag vet inte riktigt hur jag lyckas med allt ibland. Somnade klockan två i natt när mina grannar över mig äntligen bestämde sig för att hålla käften och stänga ner sin konsert med dunka dunka. Och en kvar innan jag skall springa iväg till tåget nu på morgonen skall jag bara leta fram min kamera laddare. Vad händer då? jo jag blir helt täckt i vit målafärg och självklart kameran med. Så har försökt att få bort det mesta med aceton men ser ändå ut som en målare på händerna och det är i princip färg på var enda handduk i hela badrummet. Hur lyckas jag egentligen? Så nu missar jag första lektionen och hoppas på att inte hela lägenheten rasar in eller något innan dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0