The moon got lost again last night

Idag har mittt humör varit upp och ner hela dagen. Och då menar jag verkligen upp och ner!  Ena stunden kan jag gå och vara jätteglad och en minut senare har jag bara lust att döda någon eller sätta mig ner och gråta. Underbart med sådana dagar haha, usch! Är ett känslomässigt vrak just nu. Menmen blir väl så när man går igenom stora förändringar i livet, det blir lite förvirrande. Ikväll skall skall nästan alla mina tjejer ut och dricka goda drinkar och dansa loss. Men ikväll följer faktiskt inte jag med ut. Ikväll skall jag på Mary Kay party och sedan skall jag jag ha en kväll för mig själv. En sofiakväll med ett bad, ansiktsmask, hårinpakning och allt sånt. Rensa huvudet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0