Erase and rewind, cause I've been changing my mind


Lediga idag men klockan halv 9 skulle jag ändå befinna mig i Trollhättan för att göra om mitt teoriprov. Förra gången var jag ett poäng ifrån att klara det och idag kuggade jag igen men idag var jag två poäng från att klara det. Liiite tråkigt! Menmen bara att köra på och försöka igen. Känns dock väldigt bra att uppkörningen redan är avklarad.  Efter detta kände både jag och min lilla mamma oss lite fika sugna så det fick bära av till Överby för att ta oss en fika på Espresso House. Sedan byta en tröja som Sandras pappa inte skulle ha och vidare hem.  Idag skall jag och Amanda ha smink och foto dag. Så vi får väl se hur detta slutar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0