Only yesterday was the time of our lives

Idag blev en låång dag i skolan, men vi har äntligen börjat planera lite inför studenten och imorgon skall vi alla prova ut studentmössorna! Nu har vi bara ett år kvar och det känns helt overkligt. Väl hemma så har jag varit så duktig och städat men sen hamnade jag faktiskt här i soffan för tror att en förkyldning kommer smygandes. Så ikväll får det nog bli rätt så lugnt bortset från att jag skall möta upp Micaela klockan 9 för att sola en stund. Är trött på att se lite halvdöd ut så nu är det dags att ta tag i det. Känns väldigt skönt att faktiskt ta tag i allt nu för en gångs skull och rensa ur livet på allt som ger en dålig energi och välja att ha människor som faktiskt bryr sig om mig och har positiv energi kring mig. Är så mycket gladare och börjar se saker på ett annorlunda sätt, vilker jag är glad över. In med det nya, fina och positiva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0