KÖRKORT

Idag fick jag äntligen mitt körkort! Vilken underbar känsla!  Sprang raka vägen ut till mamma och Micaela som satt och väntade nervöst utanför. Men tror att mitt ansiktsuttryck sa allt haha! Sedan fick det bli en fika på Espresso house. Och vidare hem och för att plugga och ta det lugnt eftersom att både jag och micaela är sjuklingar haha. Hämtade upp amanda och vi tre satt och tjötade en liten stund och hämtade senare hem thaimat som Micaela bjöd på som grattis. Tack igen gumman :)  

Nu ligger jag i sängen och kllar bloggar och lite annat. Funderar på att slå på en film och kura ner sig ännu mer i täcket medans man hör hur regnet utanför, mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0