Cause you're taking me there

Blev bara skolan en snabb sväng imorse för att jag och Amanda skulle ändra några datum i vårt projektarbete och sedan åkte vi faktiskt hem. Väl hemma slänge jag i mig lite wookade grönsaker och sedan kom pappa och hämtade upp mig och körde ner mig och min hund till våran sommarstuga så har hållt på och gjort iordning i trädgården hela dagen. Har sprungit på stranden med Chicca också, så kul att se för han älskar verkligen vatten! Sedan klockan fem var jag och Amanda på möte. Så glad att jag träffat en så fin vän! Så har varit en bra dag. Nu skall jag varva ner och bara kolla på något bra program (kollar bb just nu, hm haha!) och käka något. Senare ikväll blir det gymmet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0