GÖTEBORG

Har varit i Göteborg precis hela dagen därav så dåligt med uppdatering här. Försökte allt att ladda upp lite bilder från Gabris telefon men det ville inte funka alls. Har haft en toppen dag med massa shopping och god mat. Vi drog oss ut och letade upp en supermysig restaurang (tyckte jag i alla fall). Gabri tyckte dock att det såg gammaldags ut men hej jag är ju tanten själv när det kommer till sådant, så det passade mig fin fint haha. Passade även på att köpa Fit Me foundationen idag då jag läst massa positivt om just denna. Men får väl se vad jag tycker. Nu skall jag sätta mig med plugg och sedan bär det av ut till mamma ikväll/natt

Vi åt en supergod rätt med färsk pasta, kycklingfile, någon god riven ost och vit vin sås


Kommentarer
Postat av: monica (mikaelas syster)

condeco ju, en kedja finns på 4ställen i centrala gbg...dom har likvärdig inredning på alla cafeérna om det är från fotot du har nu:)

2012-04-19 @ 21:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0