DAGEN

Man blir aldrig för gammal för pulka åkning i backarna

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej du!

Först och främst har du en jätte fin blogg! Och du är jätte söt! Och jag älskar ditt hår! Så himla fint! Hur gör du för att ha det så fint?! Använder du något speciellt medel eller är noga med något speciellt? tacksam för svar/amanda

2012-02-05 @ 12:24:11
URL: http://salukis.devote.se
Postat av: Sofia

Hej!

Jättekul att höra, tackar då mycket!

På de bilder som jag har längre hår så har jag faktiskt löshår. Men mitt hår använder jag en värmeskydds kräm som heter Healing smooth från Lanza. Använder även ett special shampo nu på vintern när håret är skört och torrt och detta heter Sachajuan och finns bla på Kicks

2012-02-07 @ 13:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0