i found me

Försov mig imorse men mötte Amanda med tåget och sedn bar det iväg till Trollhättan. Var på riktigt bra humör ända tills jag kom in i våran skola. Hela skolan är ju bara helt helt deppig! Så otroligt tråkigt och jag fattar inte hur jag har stått ut med skiten i snart tre år? 

Är ialf hemma i lägenheten nu och har bäddat ner mig i soffan med en filt, dricker saft och kollar bloggar. Underbart att vara hemma! Jag och Amanda drog in till Blommsterlandet på vägen hem och shoppade liite blommor och annat fint till våra hem, blev så fint så. Ne nu sitter en stackars pojkvän och väntar på att vi skall dra och handla så får väl slita mig här ifrån

Har nog aldrig sett en så snygg bild på mig och Amanda haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0