Inlägget skulle publicerats igår

Väldigt dåligt med uppdatering men har haft fullt upp. Skulle egentligen ha myskväll med carro igår kväll men när vi väl suttit oss till rätta i soffan och mumsat i oss lite gott så ringer min tele och två av mina hjärtan som skulle ut hade ingen skjuts längre då dom skulle ut i trollhättan. Så ja snäll som jag är så fick jag vara chaffin inatt. Hade jag där emot aldrig gjort om carro inte varit så snäll och åkte med som sällskap. Var hemma rung halv 4 tiden och sedan ringde klockan vid sju då jag hade tvätt tid, underbart haha! Men när jag väl kommit upp med all tvätt och var hur trött och hungrig som helst så knackade en underbar varelse på dörren och överraskade mig med frukost! Kan man ha det bätte än mig? haha

Har i alla fall varit på Överby med lillebror hela eftermiddagen och sedan mött upp släckten på Koppar grillen för massa god mat eftersom att min mormor och morfar varit gifta i 50 år! Det ni ;)  Nu blir det film och mys hela kvällen, så over and out




Tröja Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0