FRAMTIDSPLANER

Sitter och kolla igenom en massa sommar bilder och min panik över vad som skall hända sedan blir bara större och större ju närmare sommaren vi kommer. Det är bara 4 månader kvar till våran student resa, sen är det student och bal! Och sedan är jag arbetslös, tänk om man inte får något jobb? alla drar iväg till olika ställen och skall plugga och alla flyttar åt olika städer. Jag får panik! Hur skall man hinna med att njuta av detta sista halvåret när jag stressar sönder över jobb och allt annat? Måste nog lära mig att man inte alltid kan ha koll på precis allt haha. Men tror att detta halvåret kommer att bli kanon, med en massa fina minnen. Och vi drar på student resa om 4 månader ffs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0