Something they can't understand

Vaknade tidigt idag för en gångs skull, så slog på datorn och satte på te för att sedan krypa ner igen och kolla bloggar. Så stackarn brevid mig fick allt lov att vakna när jag höll på att bröta med datorn och allt annat möjligt haha! Har precis tagit mig ett bad, sprayat mig lite lätt i ansiktet med TanCan och käkat fruktsallad. Idag fyller min lilla lillebror 18 år! Så så himla liten är han väl inte längre men!  Skall i alla fall möta upp han och mamma för att äta middag någonstans senare idag. Nu skall jag försöka välja ut något snyggt att ha på mig ikväll. Blir en nykter utgång eftersom att jag skall köra, men det känns väldigt okej faktiskt!  Skall även komma igång med bloggandet igen och köra min egen grej


Jag och Natalie på juldagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0