Never apologize for saying what you feel

Spenderade sörr delen av dagen igår i Uddevalla då både jag och Amanda fixade våra naglar. Väl hemma Träffade jag gabri och Nina en sväng eftersom att dom drog utomlands en vecka inatt och sedan promme med Malin och vidare ut till mamma på grillkväll. Blev något förvånad igår när mobilen ringer och det är Micaela! Hade fattat fel på en dag när de kom hem haha!

Imorse var det uppdrag omöjligt att sova och student nerverna kommer fram allt mer och mer! Imorgon smäller det! Jag och Amanda var upp tidigt och fixade det sista inför morgondagen, så nu borde allt vara klart! Nu skall jag sätta mig ner och fixa med mitt löshår i någon timma sedan i eftermiddag bär det iväg till Trollhättan för att fixa iordning flaket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0