Bless your soul

Landade hemma gör en stund sedan för att lägga mig i ett bad och börja göra mig iordning. Får ingen ordning på mitt hår alls och det bara spretar åt alla håll. Jag lyckades tappa hel remsa med nytt löshår när jag var ue fförra gången. Ja hur fan lyckas man med det då? Fråga mig inte ens, vet bara att mitt hår ser förjävligt ut och jag kan glömma snygga hollywood lockar som jag tänkte fixa idag. Har lust att dra täcket över huvudet istället. Menmen får väl se ut som något katten släpat in ikväll då. Är inte så noga med stora kalas och annat sånt då jag tycker det blir bara jobbigt efter ett tag med så himla mycket folk, men ikväll får jag faktiskt stå på mig! Nu skall jag käka upp mina bacon, packa och hämta lillbrorsan och ut till mamma och fixa det sista



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0