Dont be mad because i don't care anymore, be made because i once did, and you were to blind to se




Godmorgon
Skulle egentligen ha sovmorgon till klockan tio idag men vaknade halv nio och var klar vaken. Så det var bara till att gå upp och pyssla med lite annat. Kan vara skönt att ha lite tid på morgonen att vara vakna till och bara vara en stund innan dagen drar igång. Om enn halv timme går mitt tåg mot Trollhättan och sedan blir det skolan tills 6 ikväll. Nu skall jag försöka hitta något att ha på mig, tycker det är så tråkigt när man är mellan sommar eller vinter för så svårt att klä sig då tycker jag. Längtar till sommaren då man kan gå runt i snygga klänningar, shorts och annat snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0