Take a moment and make it perfect

Vaknade klockan halv fem inatt av att det forsade blod ifrån näsan så fick rusa iväf in på toan. Sedan kunde jag inte somna om så kollade på tv tills det var dags att slänga på sig kläderna och proppa i sig alvedon för att dra iväg till Trollhättan. Har haft hårdag hela förmiddagen med frisörerna och sedan smink och andra lektioner. Så idag landade jag hemma i Mellerud halv sju. Har varit och tagit mått och lite annat till min balklänning. Är så spänd på hur den kommer att bli! Nu kommer ialf Alex snart hit och måste säga att idag är jag en väldigt bra flickvän haha! Berättar mer sedan så att han inte hinner se det här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0