This is the part of me that you're never gonna ever take away from me



Hade så ont i revbenet imorse så bestämde mig för att vara hemma imorse och proppa i mig lite tabletter och hoppas på att det skulle bli lite bättre. Vi kan som tur är jobba med det jag missade i skolan idag hemma, så skall fixa det. Jag och Alex fick ialf dra oss ner till Överby då vi faktiskt var tvungna att försöka hitta lite presenter för har nog inte tid med det någon annan dag. Nu har vi precis käkat och jag ligger i matkoma i soffan medans jag kollar bloggar. Skall snart slänga på mig kläderna och dra mig ner till pappa då jag köpt hundgodis, tuggben och sånt till våran hund. Så vill ner och lämna det känner jag. Hittade även en kornblå maxiklänning idag som jag bara var tvungen att ha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0