Those days

Jag, micaela och gabri drog och hyrde film och köpte massa gott och tog oss en filmkväll. Sedan vidare till Sara för att kolla BB och tjöta lite. Har verkligen de underbaraste och finaste vännerna.

Skall snart krypa ner i sängen då ögonlocken börjar bli tunga vid detta laget, skall upp tidigt imorgon och gymma med så behöver sova. Har tänk så extremt mycket ikväll. Ibland ställs man inför extremt svåra val och dras mellan olika vägar man vill gå. Ibland vet man exakt vad man borde göra men kan absolut inte, eller helt enkelt vill bara inte tillräckligt. Jag tvekan inte längre. Har en sån himla stark "må bra känsla" i hela kroppen och jag bara älskar det! Nu skall jag krypa ner intill min fina och sova så gott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0