But it remains inside of me

Önskar att jag kunde berätta vad vi håller på med hela dagarna men tänker vänta tills allt är helt säkert så att det inte blir en massa konstigt. Men har varit med Micaela och firat hennes underbara lillebror. Vi köpte en liten tårta och satte i några ljus. Gud vad kul man tyckte att det var att fylla år när man var liten. Har haft så himla många fina födelsedagar tack vare att jag har världens bästa folk omkring mig. Är lyckligt lottad för jag har världens finaste vänner och familj. Nu är jag helt slut i både kropp och huvud efter dagen men måste sätta mig och plugga en stund, sedan skall jag krypa ner i sängen. Kommer stensomna haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0